Küsimused ja vastused
Kas tegemist on originaalsete toodetega?
Otse loomulikult. Mitte-originaalsete toodete müümine on ebaseaduslik. Kõik tooted on uued ja pakendis, ning tehase garantiiga. Toodetele kehtib limiteeritud aastane tootjapoolne garantii. Eraisikule kehtib 2 aastane pretensiooni esitamise aeg.
Kas teil on esindus kuhu saaks tulla?
Me oleme internetipood. Jõhvis on meil esindus, kus tooted sorteeritakse ja tarnitakse klientidele. Samuti saab Jõhvist osta sularaha eest tooteid. E-kaubanduse Liidu poolt läbiviidud tarbijauuringust selgus, et Eesti tarbijad kasutavad hoogsalt e-kaubandust ja eelistavad kodumaiseid e-poode. Tervelt 69% kõigist uuringus osalejatest on viimase kuu aja jooksul sooritanud ostu interneti vahendusel, 58% ostab internetist kord kuus või sagedamini
Kui kiiresti kaup tarnitakse?
Suurem osa kaupa tarnitakse 1-3 tp jooksul. Kui kaup on olemas meie laos, siis kaup saabub 1-2 tp jooksul. Tellimisel olevate toodete tarneaeg täpsustatakse kliendiga.
Kas teilt saab ka kaubale arve?
Contigo Eesti OÜ on Eestis registreeritud firma, kes on kohustatud teostma oma raamatupidamist seaduses ettenähtud korras. Seega kauba tellimisel väljastame me tellimuse kinnituse ja koos kaubaga saab klient Arve.
Kuidas toimub kauba eest maksmine?
Kauba eest saab tasuda mitmel viisil. Enamjaolt tasutakse kauba eest tellimisel ülekande või krediitkaardiga. Samuti saab meil tasuda Paypal ja krüptorahaga
Kuidas ma saan oma kauba kätte?
Kauba saab kätte SMARTPOST i automaadist. Kui valisite kulleri, siis toob kuller Teile kauba koju.
Kas ma saan kauba tagastada kui mulle see ei sobi?
Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud kaup on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades või tarbija esitatud tingimuste kohaselt. Tagastada ei saa ka audio- ja videosalvestisi (videod, CD-d jne) või arvutitarkvara, mille ümbris on avatud, või mis on allalaetud interneti leheküljelt ning tagastada ei saa seadmeid, mis on aktiveeritud
Klient kannab toote tagastamisega seotud kulutused.
Palume tootepakendit avada ettevaatlikult seda kahjustamata. Kui seda ei saa lõhkumata, rikkumata avada, ei vastuta te rikutud pakendi eest.
Kui pikk on garantiiaeg ja kes teostab garantiihooldust?
Kõikidele toodetele kehtib 1 aastane garantiiaeg. Eraisikust tarbijale kehtib kaheaastane pretensiooni esitamise aeg. Esimese aasta jooksul võib ostudokumendi esitamisele pöörduda otse hooldusesindustesse või edastada kaup meile SMARTPOSTI teel. Selleks võite meiega ühendust võtta telefonil 6200880.
Kas hinnad on käibemaksuga?
Jah! Kõik hinnad on käibemaksuga.
Mis vahe on pretensioonide esitamise õigusel ja garantiil?
Pretensiooni esitamise õigust reguleerib Võlaõigusseadus (VÕS) § 218, mis sätestab, et tarbijalemüügi puhul vastutab müüja asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest ostjale. Kui asi ei vasta lepingutingimustele, võib ostja nõuda müüjalt asja parandamist või asendamist. NB! Kehtib ainult ERAISIKUTELE!